برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

چطور از ارزش‌آفرین محبوبم حمایت بیشتری کنم؟ | سیستم پرداخت خودکار

چطور از ارزش‌آفرین محبوبم حمایت بیشتری کنم؟

حمایت مالی از پادکست، هنرمند و… محبوب شما، می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد. می‌تواند با کامنت و لایک باشد یا می‌تواند با به اشتراک گذاشتنش با دوستان‌تان رقم بخورد. اما چطور است که با یک برنامه‌ی خودکار و منظم، حامی همیشگی هنرمند یا ارزش‌آفرین محبوبتان باشید؟


حمایت ماهانه با دایرکت دبیت

 

دایرکت دبیت یا پرداخت خودکار چیست؟

Direct debit یا پرداخت خودکار درواقع یک روش پرداخت هزینه به طور منظم است. با این روش می‌توانید حمایت‌ مالی خود را چندین‌برابر ارزشمندتر کنید.

شما می‌توانید برنامه‌ای را تنظیم کنید که در مدتی مشخص، مبلغی مشخص به صورت ماهانه از حساب‌تان برداشت شود؛ آن هم به طور کاملا خودکار.

این روش شما را از ورود چند باره به درگاه، دریافت رمز دوم و دیگر فرایندهای معمول پرداخت بی‌نیاز می‌کند. بنابراین باعث می‌شود نیاز به یادآوری پرداخت‌ها نداشته باشید، در وقت خود صرفه‌جویی کنید و پرداخت امن‌تری داشته باشید.

دایرکت دبیت گزینه بسیار مناسبی برای پرداخت‌های دوره‌ای مثل خدمات دارای حق اشتراک، حمایت ماهانه، قسط وام، برخی از قبوض و غیره است.

چرا پرداخت خودکار وندار روشی امن‌تر از درگاه پرداخت است؟

۱• اطلاعات کارت بانکی را فقط یک باید وارد خواهید کرد. بنابراین از خطرات احتمالی سوءاستفاده از اطلاعات جلوگیری می‌کند.

۲• بدون صدور مجوز از جانب شما پرداخت ماهانه صورت نمی‌گیرد.

۳• سقف برداشت توسط خودتان مشخص می‌شود و حتی یک ریال بیشتر نمی‌شود.

۴• اطلاعات حساب‌تان در اختیار کسب و کار‌ها قرار نمی‌گیرد و فرآیند از طریق بانک‌تان مدریت می‌شود.

۵• هر زمان که اراده کنید می‌توانید مجوز برداشت مستقیم را به‌راحتی لغو کنید.

 

حمایت با دایرکت دبیت

حامیان چطور می‌توانند از طریق “پرداخت خودکار وندار” حمایت ماهانه داشته باشند؟

اگر قصد حمایت از ارزش‌آفرین محبوب خود را دارید، شاید حمایت مالی با یک مبلغ بالا به‌صورت یک‌باره برای شما سخت باشد. اما ممکن است مایل باشید که همین مبلغ را با وجوه خردتر طی چند نوبت پرداخت کنید.

با انتخاب گزینه حمایت ماهانه (برداشت مستقیم) در «حامی باش» می‌توانید تعیین کنید که طی چند ماه و هر بار با چه مبلغی از ارزش‌آفرین موردنظر شما حمایت شود. پس از فعال‌سازی حمایت ماهانه، مبلغی که خودتان تعیین کرده‌اید، هر ماه به‌صورت خودکار از حساب شما برداشت می‌شود. 

با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به یادآوری برای پرداخت ماهانه، ورود چندباره به درگاه پرداخت و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، رمز دوم و… ندارید. کافی‌ست تنها یک بار اطلاعات خود را وارد کنید تا احراز هویت انجام شود و در دفعات بعدی بی‌دردسر حمایت ماهانه به‌صورت خودکار انجام شود. 

هر زمان هم که از تصمیم خود منصرف شدید، می‌توانید مجوز حمایت ماهانه را از طریق پیشخوان حامی‌باش یا به طور مستقیم از طریق لینکی که به ایمیل‌تان ارسال می‌شود، لغو کنید.


کاربران هنگام حمایت، روی گزینه «حمایت ماهانه» کلیک می‌کنند و بعد می‌توانند با انتخاب گزینه «تغییر مبلغ» مبلغ حمایت ماهانه خود را تغییر دهند.