برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

پرداخت خودکار وندار | راهکاری برای افزایش حمایت‌های مالی

این روزها بیشتر حمایت‌های مالی در سراسر جهان با سرویس «دایرکت دبیت» یا «پرداخت خودکار» صورت می‌گیرد. به این معنا که حامیان با یک بار ثبت حمایت مالی، هر ماه یا هر هفته با مبلغی مشخص از هنرمند یا رسانه‌ محبوب خود حمایت می‌کنند تا این مبلغ هر بار به‌صورت خودکار از حساب حامی پرداخت شود.

«حامی باش» نیز با سرویس «پرداخت خودکار وندار» این امکان را برای حامیان و ارزش‌آفرینان فراهم کرده است. با به‌کارگیری این روش پرداخت، حامیان می‌توانند به‌صورت مستمر و ماهانه از ارزش‌آفرینان حمایت مالی داشته باشند؛ بدون این‌که زمانی را صرف این کار را کنند یا نیاز به یادآوری داشته باشند.

 

چطور حمایت مالی را افزایش دهیم؟

بسیاری از حامیان هنوز با مفهوم حمایت مالی از طریق پرداخت خودکار آشنا نیستند. اگر شما یک ارزش‌آفرین هستید، یک راه ساده برای معرفی این امکان، اطلاع‌رسانی در رسانه‌هایی مثل پادکست، صفحات شبکه‌های اجتماعی و.. متعلق به شماست. این موضوع را به اطلاع طرفداران‌‌‌تان برسانید که در «حامی باش» می‌توانند تنها با صرف چند ثانیه، حامی همیشگی شما باشند.

«حامی باش» همواره در نقش واسطی امن میان حامیان و ارزش‌آفرینان، روند حمایت مالی را آسان‌تر و بهینه کرده است. اکنون نیز با سرویس پرداخت خودکار وندار می‌توانید تحولی در سرعت و امنیت حمایت مالی را تجربه کنید.

 

حامیان چطور می‌توانند از طریق “پرداخت خودکار وندار” حمایت ماهانه داشته باشند؟

اگر قصد حمایت از ارزش‌آفرین محبوب خود را دارید، شاید حمایت مالی با یک مبلغ بالا به‌صورت یک‌باره برای شما سخت باشد. اما ممکن است مایل باشید که همین مبلغ را با وجوه خردتر طی چند نوبت پرداخت کنید.

با انتخاب گزینه حمایت ماهانه (برداشت مستقیم) در «حامی باش» می‌توانید تعیین کنید که طی چند ماه و هر بار با چه مبلغی از ارزش‌آفرین موردنظر شما حمایت شود. پس از فعال‌سازی حمایت ماهانه، مبلغی که خودتان تعیین کرده‌اید، هر ماه به‌صورت خودکار از حساب شما برداشت می‌شود. 

با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به یادآوری برای پرداخت ماهانه، ورود چندباره به درگاه پرداخت و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، رمز دوم و… ندارید. کافی‌ست تنها یک بار اطلاعات خود را وارد کنید تا احراز هویت انجام شود و در دفعات بعدی بی‌دردسر حمایت ماهانه به‌صورت خودکار انجام شود. 

هر زمان هم که از تصمیم خود منصرف شدید، می‌توانید مجوز حمایت ماهانه را از طریق پیشخوان حامی‌باش یا به طور مستقیم از طریق لینکی که به ایمیل‌تان ارسال می‌شود، لغو کنید.


کاربران هنگام حمایت، روی گزینه «حمایت ماهانه» کلیک می‌کنند و بعد می‌توانند با انتخاب گزینه «تغییر مبلغ» مبلغ حمایت ماهانه خود را تغییر دهند.