شبکه‌های اجتماعی

درباره من:

  • من کی هستم و چه فعاليتی می کنم؟

    من محمد علی محمودی هستم یک بازیساز که از سال 1392 در این زمینه فعالیت دارم. در این راه فراز و نشیب های زیادی رو تجربه کردم و همچنین تجربیات بسیاری کسب کردم و پروژه های زیادی رو هم با تیم های مختلف ساختم . چند سال به خاطر مسائل مالی مشغول به پروژه های فریلنسینگ حتی غیر مرتبط با بازی سازی بودم ولی از سال 98 رویه را تغییر و تصمیم بر معرفی یک استودیو بازی سازی شدم .


    چرا من در حامی باش هستم؟

    ساخت یک بازی پروسه ای بسیار پیچیده ای می باشد . اگرچه بخش بزرگی از کار تخصص می باشد ولی برای جذب و استفاده از نیروهای با تجربه تر ما نیازداریم از افراد با تجربه تر استفاده کنیم که این کار نیازمند مسائل مالی می باشد . بازی مشت سنگ شکن در آغاز قرار بود یک بازی ساده و کژوال باشد ولی با صرف انرژی و مقداری هزینه رنگ بوی یک بازی مستعد برای موفقیت را گرفت ولی هنوز بخش هایی از بازی کمبودهایی دارد که فقط با صرف هزینه می توان این کمبود ها را رفع کرد . به عنوان مثال یک بازی با موسیقی بهتر ، با داشتن هزینه سرور و بخش آنلاین ، استفاده بیشتر از کارهای گرافیکی بدون شک بازی خیلی خیلی بهتری خواهد شد .

درحال بارگذاری صفحه...