برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

بهترین روش های کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب از پر بازدید‌ترین وب‌سایت ‌های اینترنتی و دومین موتور جستجوی جهان است که حدود 1.9 میلیارد کاربر دارد و هر دقیقه 500 ساعت فیلم در سایت بارگذاری می‌شود.

کاربران یوتیوب زمان زیادی را صرف این سرویس کرده و چنین موردی این بستر را به یکی از برترین وب‌سایت‌های جهان تبدیل کرده است. فعالیت و تولید محتوا در این شبکه، کاربران زیادی را ثروتمند کرده است.
شاید کسب درآمد از یوتیوب برای بسیاری از کاربران ایرانی به خاطر تحریم‌ها غیر ممکن به نظر برسد اما کاربران داخلی با استفاده از ابزار‌ها و واسطه‌های موجود، می‌توانند جریان درآمدی قابل قبولی از این وب‌سایت داشته باشند.

کسب درآمد از یوتیوب

 

7 روش شگفت‌انگیز برای کسب درآمد از یوتیوب

کسب درامد از یوتیوب یکی از روش‌های کسب درآمد دلاری می‌باشد. همانطور که می‌دانید ارزش دلار نسبت به پول ما بسیار زیاد است و اگر بتوانید از طریق یوتیوب کسب درآمد کنید،مطمئن باشید به درآمدهای بسار زیادی خواهد رسید.
در ادامه با ما همراه باشید تا روش های کسب درآمد از یوتیوب را بهتر بشناسیم.

 کسب درآمد از تبلیغات، روشی برای کسب درآمد از یوتیوب

برای انجام این کار باید تعداد مخاطبان کانال یوتیوب شما افزایش پیدا کند تا منبع خوبی برای تبلیغات برند‌های مطرح شود، با دریافت تبلیغات برند‌های مختلف و معرفی محصولات و خدمات آن‌‌ها در ویدیو‌های خود می‌توانید از یوتیوب کسب درآمد داشته باشید.

 چگونه اسپانسر جذب کنیم؟ کلیک کنید و بیشتر بخوانید. 

 

گام اساسی برای جذب مخاطبان بیشتر تولید محتوای با‌کیفیت به صورت مداوم و پایدار است. هنگامی که تعداد دنبال کننده‌های شما به 1000 و تعداد بازدید محتوای مورد نظرتان به 4000 ساعت تماشا رسید، شما می‌توانید از یوتیوب کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از تبلیغات گوگل

 

فروش کالا، راهی تاثیرگذار در کسب درآمد از یوتیوب

راز این روش این است که شما باید ابتدا به عنوان خالق محتوا و در مرحله‌ دوم به عنوان کارآفرین شناخته شوید. از مهم ترین نکات فروش کالا طراحی و اجرای استراتژی بازاریابی است که کمک بسیار زیادی به روند کاری شما می‌کند.
روش‌های استفاده از محصول‌تان را آموزش دهید و از این طریق مردم را ترغیب به خرید آن‌ها کنید. یکی از بهترین روش‌ها برای فروش محصولات، آموزش استفاده از آن‌ها به صورت ویدیویی است.
طبق تحقیقات انجام شده بیش از 70 درصد از مصرف کنندگان محصولات پس از دیدن ویدیو آموزش استفاده از آن ترغیب به خرید آن محصول شده‌اند.
برای فروش محصولات خود در یوتیوب مراحل زیر را دنبال کنید :

مرحله 1. محصول خود را طراحی کنید.
مرحله 2. آن را به مرحله تولید برسانید.
مرحله 3. صفحه فروشگاهی را ایجاد کنید.
مرحله 4. قسمت youtube partner صفحه خود را فعال کنید.
مرحله 5. محصول مورد نظرتان را در فیلم هایتان تبلیغ کنید.

استفاده از حمایت مالی، مانند کراودفاندینگ (سرمایه جمعی) و دونیت (حمایت مالی)

درخواست حمایت مالی از مخاطبان به صورت آنلاین امروزه بسیار متدوال شده است. استفاده از کراودفاندینگ (سرمایه جمعی) و یا دونیت (حمایت مالی) بستگی به این دارد که شما بدنبال ایجاد درآمد مداوم از مجموعه‌ای از کمک‌های مالی کوچک ماهانه هستید یا بدنبال تامین بودجه یک پروژه شخصی و مرتبط با محتوای کانال یوتیوب خود هستید.

یکی از راه های اصلی کسب درآمد یوتیوبر‌های معروف نیز کراودفاندینگ (سرمایه جمعی) یا دونیت (حمایت مالی) است.

جذاب بودن ویدیوها برای کسب درآمد از یوتیوب بسیار مهم و حیاتی است زیرا از طریق افزایش بازدید ویدیوها و تعداد دنبال کنندگان کانال می‌توانیم کسب درآمد کنیم.

 

برای ساخت صفحه و دریافت حمایت مالی در حامی باش کلیک کنید

 

برای انجام این کار اهداف خود را از ایجاد کانال یوتیوب به گونه‌ای مشخص کنید که با تولید محتوای باکیفیت بتوانید انتظارات مردم را به بهترین نحو برآورده کنید تا بتوانید از حمایت مالی آنها برخوردار شوید.

 کلیک کنید و درباره تاثیر ویدیوها در جذب حمایت بیشتر مطالعه کنید 

 

کسب درآمد از دونیت و کراودفاندینگ

 

 

کسب درآمد از گوگل ادسنس از طریق یوتیوب

از مطمئن ترین راه های کسب درآمد از یوتیوب استفاده از گوگل ادسنس است. در واقع بدون گوگل ادسنس درآمد شما از یوتیوب بالا نخواهد بود. شاید شما فکر کنید به ازای هر بازدیدی که از ویدیوهای‌تان میگیرید می‌توانید درآمد خوبی از یوتیوب داشته باشید، در صورتیکه اینطور نیست.
روش اصلی کسب درآمد از یوتیوب نمایش تبلیغات و کلیک روی آن‌ها توسط بازدیدکنندگان در ویدیوهای شماست.
پس باتوجه به این موضوع شما باید گوگل ادسنس خود را فعال کنید و به کانال یوتیوب خود ارتباطش دهید تا از کلیک روی تبلیغاتی که در ایتدای ویدیوهای شما به نمایش درمی‌آید کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از گوگل ادسنس

 راه اندازی عضویت ویژه در یوتیوب، راهی مطمئن برای کسب درآمد از یوتیوب

احتمالا میدانید یوتیوب به تازگی قابلیت جدیدی را به مخاطبان خود ارائه داده است که روش بسیار خوبی برای کسب درامد از یوتیوب را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. راه اندازی عضویت ویژه در یوتیوب قابلیت جدیدی است که در آن شما می‌توانید یک سری از ویدیوهای خود را فقط به اعضای ویژه نمایش دهید.
در این صورت هر کدام از مخاطبان که می‌خواهد جزو اعضای ویژه کانال شما شود باید به صورت ماهانه مبلغی را پرداخت کند تا به ویدیوهای اعضای ویزه دسترسی داشته باشد.
این روش بیشتر برای کسانی مناسب است که تولید محتوا در زمینه‌های آموزشی خاصی دارند که برای مخاطبان بسیار ارزشمند است و حاضر به پرداخت مبلغی در ازای دیدن ویدیو شما هستند.

جالب است بدانید گری مک کوین با استفاده از این روش ماهانه بیش از 150 هزار از یوتیوب کسب درآمد میکند.

 

 کسب درامد از سرویس youtube red

جالب است بدانید سرویس youtube red سرویسی است که کاربران را از دیدن تبلیغات منع میکند. به این صورت که کاربرانی که عضو این سرویس در یوتیوب هستند دیگر هیچ تبلیغاتی در ابتدای ویدیوهای یوتیوب برای آن‌ها به نمایش در نمی‌آید.
این روش با دیگر روش‌های کسب درآمد از یوتیوب متفاوت است. در این روش چون تبلیغاتی که در ابتدای ویدیوها وجود دارد برای کسی نمایش داده نمی‌شود، یوتیوب حاضر است بخشی از درآمد حاصل را به تولیدکنندگان محتوای کانال ها بپردازد.
نکته قابل توجه این است که در این روش هرچقدر سعی کنید مخاطبان سرویس youtube red را افزایش دهید، کسب درآمد شما از یوتیوب بیشتر خواهد شد.

کسب درآمد از یوتیوب رد

 

استفاده از وب‌سایت یا دیگر شبکه‌های اجتماعی

یکی از راه هایی که به طور شگفت انگیزی به جذب بیشتر مخاطب کمک میکند، این است که با استفاده از وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی دیگری که در آن‌ها فعال هستید، مانند اینستاگرام، توییتر و … مخاطبان خود را به کانال یوتیوب‌تان دعوت کنید، یعنی شما می‌توانید لینک یوتیوب‌تان را به اشتراک گذاشته و از آن‌ها بخواهید عضو کانال شما شده و ویدیوهای شما را نگاه کنند.
روش دیگر برای افزایش بازدید ویدیوهای‌تان این است که به طور مستقیم از آن‌ها در وب‌سایت‌تان استفاده کنید، با توجه به اینکه ما در ایران زندگی می‌کنیم نکته مثبت اینجاست که مخاطبان شما بدون نیاز به فیلتر شکن می‌توانند ویدیو شما را به راحتی در وب‌سایت شما تماشا کنند و دیگر نیازی به راه های پیچیده برای دور زدن تحریم‌ها نیست.

 برای خواندن مقاله روش‌های افزایش مخاطب در اینترنت کلیک کنید 

 

کسب درآمد از یوتیوب در ایران چگونه ممکن است؟

سوال مهم این است که در ایران و با وجود تحریم ها چطور می‌توان از یوتیوب کسب درآمد کرد؟

یکی از بهترین روش‌ها این است که به کمک آشنا و دوستی که در خارج از کشور داریم در یوتیوب عضو شویم و یک کانال راه‌اندازی کنیم. توجه داشته باشید که اگرتمام مراحل را دوستی که در خارج از ایران داریم انجام دهد، بهتر است. قدم بعدی انتخاب شما به عنوان یکی از مدیران کانال است، برای این کار کافیست ایمیل شما را به عنوان یکی از مدیران ثبت کند.

بعد از انجام مراحل بالا شما مدیر اصلی کانال هستید و از این پس تمام فعالیت ها برای درآمدزایی را باید خودتان انجام دهید، اما برای تسویه حساب باید از دوستتان کمک بخواهید تا اقدام کرده و مبلغ مورد نظر را از طریق صرافی به حساب شما در ایران واریز کند.

این یک راه مطمئن و ساده است که می‌توان با استفاده از آن به کسب درآمد از یوتیوب بپردازید.
روش بعدی این است که یک سرور مجازی تهیه کنید که از طریق آن یک حساب پی‌پال راه‌اندازی کنید و تمام فعالیت های خود را از طریق آن انجام دهید.
به این نکته دقت کنید که برای باز کردن حساب پی‌پال نیاز به آدرس واقعی یک شخص دارید که در خارج از کشور زندگی می‌کند.

کسب درآمد از یوتیوب در ایران

 

 فعال کردن کسب درآمد از یوتیوب

برای شروع کسب درآمد از یوتیوب ابتدا باید قسمت کسب درآمد از کانال یوتیوب خود را فعال کنید.
این به این معنی است که یوتیوب اجازه دارد تا در ابتدای ویدیوهای شما تبلیغات کلیکی خودش را نمایش دهد. به این ترتیب با فعالسازی کسب درآمد از یوتیوب تمام نمایشهای ویدیوهای شما محاسبه خواهد شد.

برای این منظور به قسمت تنظیمات کانال یوتیوب خود مراجعه کنید، روی گزینه My channel کلیک کنید و سپس روی دکمه Customize channel کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده روی گزینه View additional features کلیک کنید. در نهایت در صفحه بعدی در قسمت Monetization روی گزینه Enable کلیک کنید.
به این ترتیب کسب درآمد از یوتیوب برای کانالتان فعال شده و شما می توانید با تولید محتوای با کیفیت به کسب درآمد از یوتیوب بپردازید.

 پر درآمد ترین یوتیوبرها را بشناسید

هر سال گزارشی از پر درآمد ترین افراد یوتیوب در وب‌سایت فوربس منتشر می‌شود. بر طبق گزارش منتشر شده توسط این سایت کودکان بیشترین درآمد را در یوتیوب داشته و در حدود 3 برابر بیشتر نسبت به رقبای بزرگسال خود از یوتیوب کسب درامد کرده‌اند.
در ادامه به معرفی 10 یوتیوبر پردرآمد می‌پردازیم:

1) رایان کاجی (Rayan Kaji)

درآمد سالیانه: 26 میلیون دلار
رایان کاجی 8 ساله، فعالیت کانال یوتیوب خود را هنگامی که تنها 3 سال داشت با انتشار ویدیوهای جعبه گشایی اسباب بازی آغاز کرد. اکنون او انجام آزمایشات علمی را نیز به ویدیوهای خود افزوده است.
رایان 8 ساله همچنین برند مخصوص خود را نیز دارد که توسط آن بیش از 100 اسباب بازی، لباس و موارد نیاز بجه ها را تولید میکند.

2) Dude perfect

درآمد سالیانه: 20 میلیون دلار
پنج دوست که در دهه 30 زندگی خود هستند، به نام‌های کوبی کاتن، کوری کاتن، گرت هیلبرت، کدی جونز و تایلر تونی با ورزش، بدلکاری و شکستن رکوردهای جهانی گینس شهرت بسیار بالایی در بین بازدیدکنندگان یوتیوب کسب کرده‌اند.

3) آناستازیا رادینسایا (Anastasia Radzinskaya)

درآمد سالیانه: 18 میلیون دلار
دختر 5 ساله روسی به لطف ویدیوهایی از بازی کردن با پدرش به هفت زبان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و به سرعت تبدیل به یکی از خالقان محبوب محتوای ویدیویی در کل دنیا شده است.

4) رت و لینک (Rhett and Link)

درآمد سالیانه: 17.5 میلیون دلار
دو ستاره یوتیوب با نام Rhett Mclaughlin و Link Neal میزبان یکی از برنامه‌های روزانه بسیار محبوب یوتیوب به نام Good Mythical Morning هستند. در این برنامهاین دو خوراکی‌های مختلفی را تست می‌کنند.

5) جفری استار

درآمد سالیانه: 17 میلیون دلار
جفری استار موسیقیدانی که فعالیت‌های آنلاین خود را در My Space آغاز کرده و پس از آن در یوتیوب به واسطه انتشار ویدیوهای آموزشی درباره آرایش و میکاپ مخاطبان بسیار زیادی را جذب کرده است.

6) پرستون آرسمنت

درآمد سالیانه: 14 میلیون دلار
پرستون یکی از افرادی است که امسال برای اولین بار نامش در لیست پردرآمدترین یوتیوبرها قرار گرفته است. او در ابتدا کار خود را با انتشار ویدیوهای گیمینگ آغاز کرده و به سرعت به چنان محبوبیتی رسید که در کنار محتوای گیمینگ در کانال خود، شروع به انتشار ویدیوهایی با محتوای دیگری نیز کرد.

7) PewDiePie

درآمد سالیانه: 13 میلیون دلار
فلیکس کیلبرگ که زمانی پر درآمد ترین یوتیوبر بود، گیمری است که به واسطه اعلام اظهارات نژادپرستانه حاشیه‌های بسیار زیادی ایجاد کرده است.

8) Mark Fischbach) Markiplier)

درآمد سالیانه: 13 میلیون دلار
مارک فیشباخ که غالبا با نام آنلاین خود یعنی “”Markiplier شناخته می‌شود، برای اسپانسرهایی که تمایل به هدف قرار دادن جامعه گیمینگ هستند بهترین گزینه است.

9) DanTDM (دنیل میدلتون)

درآمد سالیانه: 12 میلیون دلار
بازیکن بریتانیایی Minecraft و Fortnite برای مدت زمان طولانی است که یکی از افراد محبوب در یوتیوب است. او از سراسر جهان تورهایی برای دیدار با هوادارانش برگذار میکند.

10) Vanoss Gaming(ایوان فانگ)

درآمد سالیانه: 11.5 میلیون دلار
ایوان فانگ با نام کاربری Vanoss Gaming با انتشار ویدیوهایی از بازی‌های GTA5 و Minecraft سالانه بالغ بر 1.5 میلیارد بازدید یوتیوب را به خود اختصاص داده و از آن درآمدی در حدود 11.5 میلیون دلار به دست می‌آورد.