برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

همه چیز درباره امکانات مختلف حامی باش که جذب حمایت را راحت‌تر می‌کند

فرقی ندارد پادکست تولید می‌کنید، در حوزه موسیقی فعال هستید یا می‌نویسید. ارزش‌آفرینی برای مخاطبان و خلاق بودن وقت و هزینه بسیار زیادی می‌طلبد.

در این بین مخاطبانی هستند که همواره از ارزش‌آفرینان حمایت می‌کنند تا آن‌ها بتوانند فعالیت خود را با کیفیت و کمیت بیشتری دنبال کنند.

علاوه بر آن حامی‌باش همواره سعی می‌کند با بهتر کردن امکانات این بستر، کیفیت تعامل ارزش‌آفرینان با مخاطبانشان را ارتقا دهد.

امکانات مختلفی هم به مرور زمان به این بستر اضافه شده و در شبکه‌های مختلف اجتماعی، اطلاع‌رسانی‌هایی صورت گرفته است. با این وجود ممکن است همچنان بسیاری از ارزش‌‌آفرینان و همچنین مخاطبان آن‌ها با امکانات مختلف حامی‌باش آشنا نباشند.

در این مقاله سعی داریم با معرفی امکانات مختلفی که مهیا شده، فرصت‌هایی که در پیش روی ارزش آفرینان و مخاطبان آن‌ها برای بهبود تعاملشان در این فضا وجود دارد را بررسی کنیم.

با ما همراه باشید

 

امکان حامی باش برای جذب حمایت مالی بیشتر

همانطور که می‌دانید جذب حمایت در حامی‌باش بدون محدودیت زمان و مبلغ انجام می‌شود. در این بستر امکاناتی را فراهم کردیم تا با استفاده از آن‌ها ضمن ارتباط بهتری که میان ارزش‌آفرینان و مخاطبان شکل ‌گیرد، حمایت‌های بیشتری نیز انجام شود.

در ادامه به معرفی این امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها می‌پردازیم:

امکان تعیین پاداش، جادوی افزایش رضایت مخاطب

امکان تعیین پاداش برای مخاطبان در حامی باش

امکان تعیین پاداش به ارزش‌آفرینان برای جذب دونیت بیشتر کمک بسیار زیادی می‌کند. به این صورت که ارزش‌آفرین می‌تواند با تعیین هرچیزی که انگیزه مخاطبان  را برای حمایت بیشتر می‌کند، دونیت بیشتری را دریافت کند.

این پاداش می‌توان ماگ، تی‌شرت هواداری، کارت پستال یا هرچیز دیگری باشد.

برای استفاده از این امکان می‌توانید در بخش پنل کاربری اکانت خود، در منو ابتدا روی گزینه صفحه حامی باش من کلیک کنید، سپس به بخش اهداف و پاداش‌ها بروید.

در مرحله بعدی، همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، اگر پاداش شما، باید به صورت فیزیکی به مخاطبتان توسط شما ارسال شود، گزینه مربوط به این مورد را فعال کنید.

همچنین برای پاداش خود می‌توانید محدودیت تعداد در نظر بگیرید و اگر محدودیتی ندارد گزینه نامحدود را انتخاب کنید.

تصویری از پاداش

در غیر این صورت ممکن است بخواهید از این بخش تنها برای تشویق مخاطبان استفاده کنید. در این روش با در نظر گرفتن یک عنوان می‌توانید آن‌ها را ترغیب به حمایت کنید. در واقع حامی برای شما یک پاداش در نظر می‌گیرد.

به عنوان مثال در تصویر زیر در بخش پاداش، صرفا عنوان‌هایی بدون محدودیت تعداد و درخواست اطلاعات ساخته شده تا حامی به ارزش آفرین پاداش دهد:

مثالی از جذب حمایت بیشتر

فروش محصول دیجیتال (مثل پادکست، آلبوم و ترک موسیقی، فیلم آموزشی و…) در حامی باش نیز دیگر امکانی است که به زودی در این بخش اضافه خواهد شد.

 

تعیین هدف، ارتباط شفاف با مخاطب

تعیین هدف برای جذب حمایت

در بخش تعیین اهداف، بدون محدودیت زمانی، می‌توانید مبلغی را در نظر بگیرید و هدف خود را از جمع آوری این مبلع مشخص کنید.

این امکان باعث می‌شود حامی بداند دقیقا در چه راهی قرار است به ارزش‌آفرین کمک کند.

برای استفاده از این امکان نیز می‌توانید در بخش پنل کاربری اکانت خود، در منو ابتدا روی گزینه صفحه حامی باش من کلیک کنید، سپس به بخش اهداف و پاداش‌ها بروید.

تعیین هدف برای دونیت

 

کد embed، حامی باش کنار شما در سایتتان

با استفاده از این امکان، که در واقع جعبه‌ای حاوی دسته‌ای از کدهای آمادست که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دکمه‌های درخواست حمایت از مخاطبان را به سایت خود اضافه کنید.

برای استفاده از این امکان می‌توانید در بخش پنل کاربری اکانت خود، در منو ابتدا روی گزینه صفحه حامی باش من کلیک کنید، سپس به بخش embed بروید.

 

کد embed سایت حامی باش

 همچنین می‌توانید با تغییر دادن کلمه حامی باش در کد، عبارت داخل دکمه را به دلخواه تغییر دهید. 

 

معرفی دیگر بخش‌های پنل کاربری که اهمیت زیادی دارند

در حامی‌باش بخش‌های دیگری نیز وجود دارد که با استفاده بهینه از آن‌ها می‌توان حمایت‌های بیشتری دریافت کرد.

 

بخش درباره من، بستری برای داستان‌سرایی و ترغیب مخاطبان به حمایت

درباره من

 

این بخش فضای بسیار مناسبی است تا درباره داستان خود صحبت کنید و با مخاطبان ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنید.

 استفاده از عکس‌ها، ویدیو‌ها و متن جذاب در این بخش می‌تواند روی میزان جذب حمایت شما تاثیر زیادی داشته باشد.  

گزارش‌های مختلف نشان می‌دهد یک ویدیو درخواست حمایت می‌تواند تاثیر زیادی روی افزایش حمایت از شما داشته باشد. چراکه به طور مستقیم در ویدیو با مخاطبان خود صحبت می‌کنید و تعامل شما و آن‌ها در این قالب بسیار بیشتر است.

درباره جذب حمایت با ویدیوها بیشتر بخوانید.

همچنین در این بخش می‌توانید به مخاطبان خود دلایلی بیشتری برای حمایت ارائه کنید. بنابراین به دلیل اهمیت زیاد این بخش، در کامل کردنش دقت زیادی به خرج دهید.

پیام تشکر

پیام تشکر، متنی است که در صورت حمایت از صفحه شما بلافاصله برای حامیان شما نمایش داده شده و به ایمیل آنها ارسال خواهد شد.

یک پیام تشکر مناسب که حاوی داستان و قدردانی از مخاطب باشد کمک می‌کند تا حامی برای دفعات بعدی نیز تشویق به حمایت بیشتر شود.

 

توضیحاتی درباره تسویه حساب

در پنل کاربری، بخش‌هایی نیز برای تسویه حساب در حامی‌باش وجود دارد که ممکن است برای استفاده بهتر از آن‌ها نیاز به راهنمایی داشته باشید.

  • کیف پول و تسویه خودکار

در بخش کیف پول، با روشن کردن دکمه تسویه ماهانه، تسویه مالی از سوی حامی باش، در انتهای هر ماه به صورت خودکار انجام می‌شود.

  • تسویه دونیت ارزی

همانطور که احتمالا می‌دانید، امکان دریافت حمایت مالی از خارج از ایران نیز فراهم شده است. حامی با تمامی ارزها و با کمک حساب بانکی خود می‌تواند حمایت مالی را انجام دهد.

حمایت با هر ارزی انجام شود در نهایت به یورو تبدیل و به کیف پول شما اضافه می‌شود. حداقل 25 یورو به دلیل محدودیت درگاه بانکی باید حمایت شوید تا بتوانید درخواست تسویه خود را در این بخش ثبت کنید.

 

 

در مجموع چگونه حمایت بیشتری جذب کنم؟

جذب حمایت

 

به طور کلی رعایت کردن نکات زیر می‌تواند به جذب حمایت بیشتر شما در حامی باش کمک کند:

  • تعیین پاداش مناسب برای حامی‌ها
  • تعیین هدف و ارتباط و تعامل شفاف با مخاطبان
  • استفاده از ویدیو برای جذب حمایت. ویدیوهایی که به صورت اختصاصی توسط شما و با هدف درخواست حمایت از مخاطبان ساخته می‌شود، تا 80% جذب حمایت را می‌تواند افزایش دهد.
  • ارزش‌آفرینانی که به صورت مداوم و منظم درباره جذب حمایت با مخاطبان خود صحبت می‌کنند، 126% حمایت بیشتری نسبت به سایر می‌توانند دریافت کنند.

اگر سوال یا پیشنهادی دارید می‌توانید در بخش کامنت از ما بپرسید.

 

از همراهی شما سپاس گزاریم